Tuesday, August 10, 2010

.::T.E.G.U.R.A.N dari seorang saudara::.

Pertama sekali salam ramadhan buat semua...
semoga ramadhan tahun ini lebih baik dari tahun2 sebelumnya.....
cerita sy kali ni berkaitan dengan perbualan sy dengan seseorang pada petang tadi...

al-kisah bermula apabila kami berbincang tentang majlis makan malam opsyen mathematics yang masih dalam perancangan...
sedang berbual sy terlihat satu baju yg agak seksi dan saya bergurau ckap nak beli baju tu..
dan sy telah ditegur oleh saudara tersebut...yg maksudnya lebih kepada mengingatkan saya siapa saya.---->dia kata sy seorang penulis blog yg bercirikan muslimah....
ya..sy faham maksud beliau..
sy seorang MUSLIMAH....dan itu cukup untuk memberitahu sy tanggungjawab sy sebagai pemegang anugerah itu....

ya..saya seorang muslimah yang masih goyah..
seorang remaja perempuan yang masih lalai dengan kemanisan dunia...
seorang manusia biasa yang xpernah lari dari kesilapan...
ketahuilah..segala yang sy pos dlam blog ini untuk peringatan diri sy sendiri..dan andai anda semua membaca itu satu hikmah bg sy....kerana sy dpat berkongsi apa yg saya beri untuk diri sendiri...

kepada saudara tersebut..terima kasih atas ingatan itu...walaupun agak terasa dengan sindiran beliau (sebab saya gurau je nak beli baju tuh...xterlintas pon d hati nak mencubanya..sebab sy masih ingat SIAPA SAYA---->kaum HAWA yang ALLAH perintahkan ke atasnya menutup aurat)...saya akan ingat teguran itu untuk terus mendidik jiwa ini....

pst: saya rindu nak sahur kat kampung ramai2...:'(

1 comment:

.a.z.r.i. said...

salam Ramadhan...
http://www.youtube.com/watch?v=i31B1xmEu0E&feature=player_embedded

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...