Monday, February 21, 2011

UNDI KAWAN SAYA!




annyong haeseyo

ni nak promosi kawan saye yg comel macam sipot sorg nih!
name die ummu 'atiyah binti hairuddin..
die neh budak sengal.
xreti duk diam.
asal kol saye cuma untuk say:
"bye2...aku nak g pwtc!"
"bye2..aku otw nak g kelantan!"
"bye2..aku ade kursus kat pinang!"
jap lg die akan kol n say
"bye2..aku nak g uzbekistan!"

okeyh.kalau dak nih ade kat depan saya kompem dah lame die nih lumat2 kene lenyek pakai kasut sebab die sipot.
haha...
******************************************************

ni time kat skul dulu...gambar sy tuh xleyh tunjuk...privacy..LOL...
sebab korg akan gelak guling2 ok..

ok
camne sengal n sipot pon budak kecik nih,..
saya saaaaaaaaaaaaaaaaayyyyyyaaaaannnnng sangat dekat die nih!
sebab die kurang comel sket dr saya..haha

ni ade pesanan ringkas untuk dak gedik nih:

"dear ummu yg disayangi...
semoga kamu terus suksess...
kejarlah semua impian kamu selagi termampu...
sy cuma mampu kirimkan doa dari jauh..
harap kite akan bertemu satu hari nanti...
betol sy sgat rinduuuu dengan kamu!!..."

******************************

ok..
sekarang ni budak ribena nih jadi calon MPP untuk UiTM Shah Alam.
kali kedua sebab die memang gedik xpenah patah semangat! huhu
sebab tu sy syang die...kih3..

so kepada warga UiTM sane...sila undi beliau ye..
sebab beliau mampu gegarkan UiTM...
cangkerang beliau sangat keras...
vote for her ok!!

itu sahaja..sekian terima kasih!


2 comments:

Anonymous said...

terharu dgn kwn siput sye ni..
dear fren, wateva happen i will not 4get ur effort standing bsides me with our cangkerang even ur far away from me..
satu rahsie air mate ku tumpah kerana blogmu ini..
luv u so much bakal pendidik anak bangsa..
same2 kite berjuang

afiqah ashiya said...

wahhhh..org tu ade blog x bagitaw...hik2...
aku taw ko akan nangis guling2 bile bacer post sedeyh aku nih..hak3...
sebb aku pon hampir2 membasahi pipi gebuku kerana berkata2 sedemikian padamu..(ceh skema plak ayat)
haha
love u dear! good luck esok! solat hajat bnyak2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...