Friday, May 14, 2010

EXAM!!

assalamu'alaikum...

lama dah x menulis lagi...sy rindu nak tulis2 kat blog nih..tp saye sgat sibuk..
exam dah dekat dan banyak lagi saye lum study...

di kesempatan ini..
saya nak memohon beribu ampun dan maaf kepada semua yang mengenali say..
sepanjang jalinan ukhuwah kite kalau saye ade terkasar bahasa atau tersinggung hati dan perasaan kalian..harap kalian sudi memaafkan....
doakan kejayaan kita bersama...

saya nak ucap selamat menghadapi peperiksaan kepada semua classmate saya:
barisan depan: wan, azie, kintut, azz@eton, siew sia, ai teng
barisan ke-2: fizah, fatin, ashlyna kapoor, beby comel, mamal, epin
barisan ke-3: mami, bee, unni, mas@yves, haidin, fizie
barisan belakang: syapiq, haziq, nafie, athan, fiezul@fifiez, jul, tam...

saye nak ucap jugak selamat berjaya buat rumet saya selain yg kat atas tu: ummi n zura..nana x exam

kawan2 lain: atieqah(ipg kampus keningau) n hairuniza (ipg kampus tawau)

dan semua yg mengenali saya serta sesiapa sahaja yg akan amek exam...semoga titian kejayaan kita tiba di penghujung dengan sambutan manisnya kejayaan..sayang korang semua..

amin~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...