Saturday, April 30, 2011

SAYA SUKA FIQ!

Salam..hye..hello..
jalan2 tgok utube..jumpe video nih..
nih performance time mentor final kot...mentor 3 kalau x silap (ok ni salah mentor 2 sebenarnya)..
fiq juara time nih..lepas tuh mohamad (ni pon salah lepas fiq black baru mohd)...
mentor terbaru nih sy rase salma kot..
sebb tiga3 ( empat sebenarnya ) nih sore power...
ok balik pada topik..
saya suka fiq bukan tangkap cintun2 tuh k..
sy suka sore dier...
die protege amy search..sy suka amy search sebab sempoi..
cube dgar lagu ni part dah nak last time mamat nih tarik bujang senangggggggg!!
fuhh..mantapzzzz...

ok mase mentor 3 (mentor 2 pembetulan) dulu sy slalu gak tgok
sebab maybe mase tuh cuti kot..sy ade kat umah..
start mentor 4 xdapat tgok sebab sy da kat sini..
xda member nak layan mentor..huhu..
sy lg suka mentor dr af sebab mentor produce artis instant tapi mantap..
af??no komen sebab sy x mengikuti sgat2..
papepon..dalam bnyak2 peserta mentor saya memang suka fiq..
ok fiq..
tu jelah..
k papai..
wsalam..:)

2 comments:

Kamalul Ariffin said...

ko sure je fiq ni juara mentor 3...
kalo fiq juara mentor 3..BLACK tu juara mentor brape??hah!!..garu kepala la tu...black la juara mentor 3..mase tu mentor dy mas idayu..
(aku pon minat mentor gak)

afiqah ashiya said...

eh mentor brape ar????haha...ooowwhhh mentor 2 kan?????lepas pija-fiq-black-mohd...haha..aku luper la weh..kan aku da mention tuh...kalau x silap aku la..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...